wtorek, 23 lutego 2016

Witajcie


Postanowiłam stworzyć tego bloga, ponieważ interesuję się Anime i grami, więc chciałabym się z Wami dzielić moimi zainteresowaniami ^^



Na wstępie może parę słów o moich ulubionych gatunkach anime.
Najbardziej podobają mi się animacje, w których jest przede wszystkim ciekawa, wciągająca fabuła. Właściwie, historia może opowiadać o czymkolwiek, byleby mnie zaciekawiła i sprawiła, że będę chciała ją oglądać.

Jeśli o gatunki, to nie mam jakiś specjalnych wymagań, jednak najbardziej lubię akcję w anime,
nie pogardzę czymś z wątkiem detektywistycznym, oczywiście odpowiadają mi również komedie, przy których aż płaczę ze śmiechu. Podobają mi się również serie z gatunku horror i nie przeszkadza mi często ukazywane w nich gore. Czasami jeśli pojawiają się elementy ecchi, ogląda się milej :3
Jednak średnio pasuje to do gatunku, jakim jest dramat, który też bardzo cenię.

Co do oprawy graficznej, kreska nie musi być jak dla mnie jakoś szczególnie zachwycająca, jednak muszę przyznać, że ogląda się wtedy sto razy lepiej niż wtedy, gdy wyglądy postaci rażą w oczy. Bardzo lubię, gdy w anime jest ładne tło.



Jako przykład pozwolę sobie podać scenę z anime "5 centymetrów na sekundę", którego nie oglądałam, jednak czytałam mangę, gdzie sceneria również jest przepiękna, oczywiście jest niestety czarno-biała.


Drugim przykładem jest "Kotonoha no Niwa" - krótkie anime, jednak sposób, w jaki zostały narysowane nawet najmniejsze szczegóły jest zdumiewający. Kreska wygląda bardzo realistycznie, twórcy przyłożyli się nawet do narysowania pomidora.



Kolejną ważną rzeczą, choć nie aż tak ważną jak fabuła i kreska jest muzyka. Jeśli efekty dźwiękowe są do bani, wiadomo, że ogląda się znacznie gorzej. Ja jednak nie zwracam aż tak dużej uwagi na muzykę, jak na pozostałe elementy.


W następnym poście opiszę kilka moich ulubionych anime ;)

Sayonara!



1 komentarz:

  1. Jako pierwszy czytelnik zgłaszam swoje zadowolenie z powyższych wpisów mojej ulubionej blogerki, polecam przeczytać na prawdę warto :3

    OdpowiedzUsuń