piątek, 11 marca 2016

Archeblade

Tym razem dla odmiany postanowiłam napisać trochę o grach

Pierwsze gra, jaką opiszę, jest Archeblade




Gra jest do pobrania w serwisie Steam.
Na początku gry mamy bodajże 2800 monet, które możemy przeznaczyć na kupno dwóch postaci.
Można je przetestować przed zakupem w opcji training.
Ja niestety nie wiedziałam na początku, że jest taka możliwość i kupiłam jedną postać w ciemno :/
Jednak po jakimś czasie okazało się, że całkiem przyjemnie się nią gra.


Gra opiera się na walce przeciwników na różnych arenach.
Każda plansza działa na innych zasadach.
Do wyboru mamy walkę drużynową lub każdy na każdego ;)


Do wyboru mamy 14 postaci, z których każda operuje inną bronią i innymi atakami oraz atakami dodatkowymi (które mogą być też ulepszaczami).
Osobiście posiadam na razie cztery z nich, ale gram tylko trzema, bo jedna jest dla mnie ciężka do ogarnięcia.


Są to :


- Ridika



Jest moją pierwszą postacią, na początku nie potrafiłam nią grać, teraz jest jedną z moich ulubionych postaci. Posiada dwie katany/miecze.
Dzięki skrzydłom może latać, przy użyciu shiftu.
Potrafi również sprawić, że przeciwnicy przez chwile jej nie widzą.


- Health Point: 1950
- Armor Point: 1300
- Stamina Point: 70
- Speed: 700


- Elrath Nazaruth



Moja druga w kolejności zakupiona postać.
Posiada kosę, ale może atakować również za pomocą czarów.
Potrafi wyczarować kamienną ''tarczę".


- Health Point: 1350
- Armor Point: 900
- Stamina Point: 70
- Speed: 720


- Elika Bayer



Posiada dwa pistolety, którymi atakuje głównie z bliska.
Jest dobra w robieniu uników shiftem.
Potrafi użyć czaru, który przyspiesza ją na kilka sekund.


- Health Point: 1350
- Armor Point: 900
- Stamina Point: 70
- Speed: 720


Posiadam jeszcze jedną postać, jednak jak już wspominałam, niezbyt często nią gram ponieważ nie bardzo mi odpowiada.

Reszty postaci nie opiszę, ponieważ ich nie posiadam, więc może być to trudne.

Bye bye ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz