niedziela, 6 marca 2016

Moje ulubione openingi/endingi

Hejo

W tym poście znajdują się moje ulubione openingi i endingi z anime (kolejność przypadkowa)~



Jest to drugi opening z anime Death Note.

Wykonany został przez japoński zespół Maximum the Hormone, a nazwa piosenki to
What's Up People?!

Podoba mi się ze względu na to, że jest to utwór metalowy/rockowy ^^




Kolejnym ciekawym openingiem jest Guren no Yumiya wykonany przez Linked Horizon, jest on openingiem do anime Shingeki no Kyojin.




Następna piosenka to opening do anime 11eyes.
Została wykonana przez Ayane, a jej nazwa to Arrival of Tears.



Piosenka z openingu anime Another została wykonana przez Kyoumu densen.
Podoba mi się jej mroczny klimat.




Ten opening pochodzi z drugiego sezonu Higurashi, a dokładniej Higurashi no Naku Koro ni Kai.
Nazywa się Naraku no Hana, wykonawcą jest Eiko Shimamiya.



Kolejny opening jest z anime Watamote, został wykonany przez Konomi Suzuki i Kiba of Akiba (nie wiem, czy to się jakoś odmienia ;-; )




Tym razem coś bardziej spokojnego - Oracion w wykonaniu Ai Kayano.
Jest to ending do anime No Game No Life



Następny jest ending nr.1 z anime Mirai Nikki.- Blood Teller.
Zaśpiewała go Faylan.



Aww~ Czy ta piosenka nie jest urocza? :3

Jest to ending z anime AnoHana, nazywa się Secret Base i został wykonany przez Zone.



Kolejny jest ending z pierwszego sezonu Chuunibyou.

Jego nazwa to Inside Identity, wykonany przez Black Raison d'etre


Piosenka Daydream Syndrome to opening do Yumekui Merry, jednak nie oglądnęłam tego anime do końca, ponieważ kiedyś je porzuciłam i zapomniałam, na którym odcinku skończyłam :/

Mimo to, piosenka bardzo mi się podoba ^^

Została wykonana przez Marinę Fujiwarę (nie wiem, czy powinno się to odmieniać..)



Ostatni jest opening z Sword Art Online.
Piosenka nazywa się Crossing Field, znalazłam tylko, że jest wykonane przez Creditless, ale nie mam pojęcia, czy to zespół czy co, bo przy wielu openingach z anime tak jest napisane :/



Nie wiem, czy umieściłam tutaj wszystkie moje najbardziej ulubione, jednak starałam się zmieścić w dziesięciu ^^



2 komentarze: