piątek, 4 marca 2016

Kobato Hasegawa

Hej~

Postanowiłam sobie, że może co jakiś czas będę opisywać jedną, wybraną postać z anime i kilka obrazków z nią ^^



Na pierwszy ogień wybrałam Kobato Hasegawę z anime Boku wa Tomodachi ga Sukunai (lub inaczej Haganai).


Jest to młodsza siostra głównego bohatera - Kodaki Hasegawy.
Uwielbia oglądać anime o pewnej nekromantce, której jest wielką fanką i za którą się przebiera i próbuje naśladować. Kocha również grać w gry komputerowe.




Nie przepada za Seną, wręcz jej nie lubi, ponieważ gdy tylko ją widzi, zachowuje się jakby spotkała gwiazdę filmową i popada w lekki obłęd, nie chce się z nią rozstawać i robić z nią wszystko, jakby była jej młodszą siostrą. Dla Kobato jest to uciążliwe.


Jej wrogiem i rywalką jest Maria, która uważa się za lepszą od niej i często przychodzi w odwiedziny do jej brata, co przeszkadza Kobato i czuje się przez to zazdrosna.




Być może Kobato nie jest moją ulubioną postacią tej serii, jednak pomyślałam, że ciekawiej będzie, jeśli nie będę opisywać wyłącznie moich faworytów ;)



Ciekawostki:

- Imię Kobato oznacza dosłownie "Mały Gołąb",

- W jednym z odcinków stwierdziła, że woli Pepsi od Coca-Coli,



A teraz kilka ładnych artów ;3









 ~Aww, śmiech Kobato jest uroczy ^^



Możecie w komentarzach propozycje, jakie postacie mam opisać w kolejnym poście, jednak zrobię to tylko wtedy, jeśli ją znam i pomysł mi się spodoba.






3 komentarze: